top of page
  • Zdjęcie autorajamiedornanpoland

Happy New Year! 🍾

Kochani! Chciałabym wam złożyć najlepszego z okazji nowego roku, spełnienia marzeń i zrealizowania planów które nie zdarzyliście zrobić w 2018 roku. W tym roku byłam na dwóch filmach w kinie, w których zagrał Jamie (Nowe Oblicze Greya i Robin Hood:Początek), moje konto fanowskie o Jamiem na Instagramie zostało zablokowane przez co musiałam założyć nowe starając się uzyskać nowych fanów, zapisałam się na prawo jazdy, które zamierzam skończyć w przyszłym roku, zakończyłam swoją edukacje, która trwała przez 9 lat (podstawówka, gimnazjum, zawodówka), zaczęłam ostro pracować nad książkami, które zamierzam wydać w przyszłym roku, zaadoptowałam szczeniaczka o imieniu Brzoskwinka, założyłam także bloga, którego zamierzam przenieść na stronę internetową (dopiero będzie w trakcie budowy, ale na pewno do końca tego roku uzyskamy stronę „pl”). W skrócie powiem, że szybko zleciał mi ten 2018 rok i mam nadzieje, że 2019 będzie lepszy i mnie nie zawiedzie. Happy New Year od #TeamDornan 🍾🎉



4 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page